Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-04-28 Klockan: 18:16:16
En person jag skulle vilja byta liv med för en dag är Kristen Stewart för att få spela in en liten scen med Robert Pattinson! :D Jag tycker han är snygg så det är därför. Men eftersom filmerna i stort sätt i färdiga så jag kanske itne skulle få träffa honom i alla fall.... Haha ! :D

En liten confession gjorde jag där (a)


Ett tag efter twilight och New moon skrev alla journalister om att Robert och Kristen dejta.
Det har vart mycket bråk om att de ha eller inte har. Men denna bild är inte ''äkta''

KOLLA PÅ BILDEN RIKTIGT NOGA! SER NI NÅGRA FEL?

Jag ser:
- Handen runt Kristen är fejk
- Kolla fötterna när de står på marken
- Och bildörren
robert-pattinson-and-kristen-stewart-dating


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: