DAG 7 & DAG 8 - Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-04-19 Klockan: 10:46:43
Hejsan, igår glömde jag att skriva efter listan så idag kommer två! :)


Om jag fick en miljon skulle jag först ta lite av det till mig själv spara det mesta och köpa lite saker för en liten summa, kamera tillbehör och kläder :). Sen skulle jag nog ge lite till Elenore eftersom hon ska till England så kan hon shoppa lite där :) Sen skulle jag ge allt till mina föräldrar, för vad ska jag med en miljon o göra. :P


En dålig vana jag önskar att jag inte hade är att jag är känslig för att få kritik och det är inte alltid så himla bra.... Men annars har jag nog ingen :)

Kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: