GRILLIADE I 30 MINUTER

Direktlänk / Mina bilder / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-04-20 Klockan: 11:12:06
Hejsan :) Igår duschariktigt snabbt efter jag hade vart och dansat på Iform (som gick bra btw). jag åt duscha fixade mig och åkte till berget (på 30 min) som nästan hela gänget var på för att grilla. Det var mysigt så länge det varade. Men vi kom på att vi kan göra detta någon annan gång när det är sommar och liiite varmare :P Men vi gick hem till Sebbe som inte bodde så långt därifrån och satt typ och snacka och larvade oss :) Sen åkte vi alla hem. :)

Idag ska jag träffa en gammal kompis som heter Josephine :) Det var länge sen så det ska bli kul att träffa henne :) kram på er!



Juste jag fick en ny bästis igår hon är lurvig och heter Ronja (Davids hund)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: