MIN SOCIALASTE DAG PÅ FLERA DAGAR

Direktlänk / Mina vardagar / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-04-15 Klockan: 18:14:33
Hejsan, idag efter skolan följde Ida med mig hem :) Vi hde jätte trevligt och pratde mest om balen :P Sen gick vi ut för att fota lite, till min header och en profilbild till Ida! När Ida åkte hem kom Debbie helt plöstligt hon slutade tidigare än vanligt idag så hon kom dirket efter Ida... Ida måste ju tro att hon är en utbytesstudent :P NEJ DÅ IDA JAG ÄLSKAR DIG! :D

Debbie blev avundsjuk på bilderna vi tog och ville också ha en ny profilbild :) Kram




Postat av: ida

Hahah träffade ju Debbie precis när hon gick av bussen för då kom jag hahah. Du får väl ta och fota henne någon dag :D

Älskar dig också! :D <3 <3

2011-04-15 @ 21:00:02
URL: http://weretwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: