9:00-16:00

Direktlänk / Mina vardagar / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-08-08 Klockan: 22:09:17
Imorgon så jobbar jag från öppning till klockan 4. I'm so excited, för att jag får inte öppna så ofta eftersom jag inte har nycke¨l. Men Imorgon kommer Åsa hjälpa mig med det :)

Igår var jag på gymmet och jag verkligen svettades för första gången på snart 3 månader. Japp för jag får nu cykla! :D DEt känns så bra! :D SÅ imorgon efter jag jobbat tänkte jag gå till gymmet och ta mig en sväng på cykeln haha!

Kram! ♥

Om ni inte fattar vad jag pratar (skriver) om så skadade jag mig i maj och fick opereras. Och jag får därför inte spela fotboll eller utsätta mitt knä för vidringar. Det suger...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: