:Helt otroligt...! Jag vet! Ett nytt inlägg...

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-08-08 Klockan: 21:54:51
Jag kommer faktiskt att börja blogga igen :) Just nu är min dator ur funktion så det kommer kanske inte komma så många nya bilder.. Men jag kommer uppdatera så mycket jag kan. Och om ni har frågaor är det bara att ställa dom :)

JAg tänkte börja igen för mina kompisars skull, men jag tänker på mig själv också :) DEt är mest för att Ida, Sofi och Moa ska veta när jag jobbar och inte. Och vad jag gör så att det kan fråga mig ifall jag vill vara med när jag faktiskt kan :D För de har gjort otroligt roliga saker denna sommar som jag förstått. Medans jag jobbat då så jag har inte kunnat.

Men här har vi lösningen: Ett schema online :D

Puss på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: