Så mycket på så lite tid

Direktlänk / Mina vardagar / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-08-09 Klockan: 23:11:10
HEllO, Idag har det hänt mycket på så lite tid xD. FÖrst jobbade jag då. Det va faktiskt kul idag för att vi hade massa kunder. DEt har inte vart så kul att jobba nu i sommar för att det inte har vart så mycket att göra men men... Sen efter så gick jag till gymmet. Sen hämtade mamma mig, vi åkte hem och åt sen åkte vi och köpte skor sen målarfärg, sen åkte vi och hämta några värmesaker... Efter det köpte vi glass sen åkte vi och kolla om mammas bil kommit (orkar inte förklara) SEN åkte vi hem. Allt detta (från att jag sluta jobba kl 4) hann vi göra på typ 4,5 h.... Haha.

Imorgon ska jag jobba igen samma tid.. Hoppas det blir mycket folk :D :D KRam!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: