Operering

Direktlänk / Mina vardagar / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-05-16 Klockan: 21:29:31
Hejsan, jag ska nu förklara det som hände mig i helgen:

Jag spelade match och fick lite smällar då och då. När matchen nästan var slut så hände det... Jag kunde helt plötsligt inte sätta ner foten (aträcka ut benet helt) Så jag åkte nästa dag in till Huddinge sjukhus och fick det röntgat och en doktor kollade på det men de kan inte se felet på bilderna.

De försökte ta spruta men ni ska bara veta hur rädd jag är för sprutor så det blev inte av... De sa då att de ska gör enn titthålsoperation som det kallas. Då gör de 2 hål i knät och ser vad som är fel och fixar det :)

Så på fredag har jag tid hos doktorn och ska operera mig! ;) Skönt att jag fick tid så snabbt :)

Kram!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: